Tel. 22 428 44 94
Kom. 538 159 099
E-mail:biuro@jfk-partner.pl



Koszyk Twój koszyk jest pusty ...


Kategorie

Promocje

1
Pojemnik na ręczniki papierowe ZZ  FRESHTEC ECO K4 BIAŁY

Pojemnik na ręczniki papierowe ZZ FRESHTEC ECO K4 BIAŁY51.66 zł48.00 zł brutto39.02 zł netto

Suszarka do rąk TURBOFLOW BIAŁA FRESHTEC 2500W tworzywo ABS

Suszarka do rąk TURBOFLOW BIAŁA FRESHTEC 2500W tworzywo ABS306.27 zł290.00 zł brutto235.77 zł netto

Pojemnik na ręczniki papierowe ZZ  MERIDA TOP MINI ATS201

Pojemnik na ręczniki papierowe ZZ MERIDA TOP MINI ATS201122.54 zł121.16 zł brutto98.50 zł netto

Suszarka do rąk TURBOFLOW SREBRNA FRESHTE 2300W tworzywo ABS

Suszarka do rąk TURBOFLOW SREBRNA FRESHTE 2300W tworzywo ABS318.57 zł290.00 zł brutto235.77 zł netto

Dostawa


DPD
Śledzenie przesyłki

Płatności


bvisa

Certyfikaty


Laur Zaufania
1 » Pomoc jak kupować2

Pomoc jak kupować


Zakupy w naszym sklepie internetowym są proste i bezpieczne

Nawet jeśli nigdy wcześniej nie składałeś zamówienia na stronach internetowych, ta instrukcja w kilka kroków zaprowadzi Cię do celu.
Jeśli nie możesz znaleźć jakiejś informacji lub masz jakieś pytanie skontaktuj się z nami:
 
biuro@jfk-partner.pl
kom. 600 900 563
tel. 22 490 45 06

Nasi handlowcy fachowo doradzą oraz wyjaśnią wszystkie Twoje wątpliwości.
 
1. Jak znaleźć szukany produkt?

Wybrane artykuły można kupić u nas łatwo i szybko. Pełna oferta pojawi się na stronie w momencie dokonania przez Państwa wyboru interesującej kategorii towarów. Wyboru takiego dokonuje się w oknie 'Kategorie'. Najprościej jednak skorzystać z wyszukiwarki. Wystarczy wpisać nazwę interesującego Państwa produktu do wyszukiwarki umieszczonej w lewej górnej części ekranu. Po zaakceptowaniu przyciskiem 'szukaj' pojawi się cała dostępna w sklepie oferta, zgodnie z zadanymi przez Państwa parametrami wyszukiwania. Teraz można już wybrać żądany towar, określić rozmiar i kolor z listy znajdującej się przy opisie, a następnie należy nacisnąć guzik „dodaj do koszyka”.
 
2. Jak skompletować zamówienie?

Zakupów dokonujemy umieszczając produkt/produkty, które chcą Państwo zakupić w koszyku, po przez zatwierdzenie wyboru przyciskiem ‘DO KOSZYKA’.
Zawartość koszyka można sprawdzić w zakładce ‘Koszyk’, umieszczonej w prawej górnej części strony. Oczywiście w każdej chwili macie Państwo możliwość powrotu do robienia zakupów przyciskiem ‘KONTYNUUJ ZAKUPY’.
Po dokonaniu wyboru adresu, na który ma zostać wysłana przesyłka z zakupami, sposobu jej wysłania oraz formy zapłaty, zostanie Państwu przedstawione potwierdzenie zamówienia, zawierające zestawienie wszystkich zakupionych produktów oraz wartość zamówienia i sposób dostarczenia przesyłki. Teraz wystarczy już tylko potwierdzić zamówienie za pomocą przycisku ‘Potwierdź Zamówienie’.

3. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Oferujemy różne formy płatności:
- przelewem na konto (płatności elektroniczne), 
- przy odbiorze (za pobraniem),
- kartą płatniczą,

Wybierając płatność przy odbiorze, pieniądze odbierze kurier dostarczający towar. O wysyłce i przewidywanym terminie dostawy informujemy e-mailem.

W przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą - przesyłkę wyślemy gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Po odnotowaniu wpłaty informujemy e-mailem o wysyłce i przewidywanym terminie dostawy.

4. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

Dostawy realizujemy do 48h, a w nielicznych przypadkach do 7dni

Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.

Czas realizacji z reguły nie przekracza 7dni. Obowiązuje jednak zasada, że zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 1300, w soboty oraz w niedziele i święta, przyjmowane są do realizacji od godz. 900 następnego dnia pracy. W przypadku jeżeli czas realizacji jest dłuższy niż 7 dni - zawsze informujemy o tym Klienta.
W przypadku zamawiania odzieży z haftem lub taśmy samoprzylepnej z nadrukiem - czas realizacji wynosi do 10 dni roboczych.

Czas dostawy przesyłką Kurierska to 24 godziny w dni robocze.

O wysyłce towaru zawsze informujemy poprzez e-mail. Towar wysłany dostarcza firma spedycyjna na drugi dzień roboczy w godz. 9-17.

W przypadku nieodebrania przesyłki w pierwszym terminie, firma spedycyjna może naliczyć ponownie koszty dostawy, za dostarczenie paczki w następnym terminie.


5. Ile kosztuje przesyłka?
Koszty dostarczenia przesyłki zależą od tego jaką formę przesyłki oraz jaki sposób zapłaty wybrano dla danej przesyłki. 
 
WARUNKI DOSTAWY
KOSZT DOSTAWY
cena netto
Przesyłka do 30kg
(płatność przelewem lub przedpłatą)
15,00 zł
Przesyłka do 30kg
(płatność za pobraniem)
18,00 zł
Odbiór osobisty ze sklepu w Warszawie
0,00 zł
 
6. Jak zgłosić reklamację przesyłki?
 
Podstawą zgłoszenia reklamacji otrzymanej przesyłki jest rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym spisanie protokołu szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę, w szczególności dotyczy to paczek z oznaczeniami UWAGA SZKŁO, NIE RZUCAĆ itp. (szczegóły w Regulaminie).

W chwili odbioru towaru od kuriera i w jego obecności Zamawiający powinien sprawdzić i przeliczyć zawartość przesyłki.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku w towarze należy z kurierem w momencie odbioru towaru sporządzić protokół braków i uszkodzeń i niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu Sprzedającego, a także dostarczyć mu fotografie uszkodzeń lub braków z podaną datą i godziną ich wykonania. W przypadku niesporządzenia takiego protokołu lub spisania go później niż w momencie odbioru towaru, a także w razie braku dostarczenia wspomnianych fotografii, na Zamawiającym ciąży obowiązek wykazania, że braki lub uszkodzenia powstały podczas transportu lub przed jego wykonaniem.

Przejdź do strony głównej
Copyright 2018 Sklep internetowy Dozowniki-Suszarki.pl | Suszarki do rak, dozowniki mydla, kosze na odpady | Wykonanie: ATLANTIS-ART